Jesper1201 Skrevet November 3, 2013 Rapporter Share Skrevet November 3, 2013 Hei.Har lest til om å få kjappere varme i kupeen til min D-Max (gml.) og leser om flere som bytter om på slangene til kjølevæska.Kjølevæska fra EGR blir normalt dumpet rett i blokka, men har lest at flere har byttet om på slangene så kjølevæske fra EGR går rett til varmeregisteret og den som egentlig går til varmeregisteret går ned i blokka. Noen som har vært borti dette og vet om det hjelper?Er den noen negative konsekvenser ved dette?Må det byttes tilbake igjen når vår/sommer står for tur? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Har selv gjort dette på jobben, på kunder som klager på at bilen ikke blir varm om vintern. Og det med stort hell. Ikke tvil om at dette hjelper.. Og den går sånn hele året. Ikkenoe problem. Største problemet er biler med automat. Da går den bare på tomgang omtrent. Ett tips er å bruke 2 og 3 giret på automaten for å få den fortere varm. Beste løsningen vil uansett være å montere dieselvarmer spør du meg! Dette "problemet" er ikke bare isuzu, men generellt alle nye diesel motorer. Blitt en utfordring med dagens avgiftkrav! Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Takk for svar, da vet jeg hva som skal gjøres etterhvert :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.