TurboPedro Skrevet Oktober 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2013 hadde sett for meg en fullstendig tråd av dette prosjektet, men har allerede gjort en del hovet poenget med denne bilen er vell en gateregga værsting/ sleeper.begynner med noe som er gjort intill nå!-stop tech calipere foran med yelowstuff klosser/ebc skiver, bak er det ebc skiver med yelowstuff klosser og har beholdt org.calipere- monroe dempere med eibach fjører-oppgradert rs2 grenrør med garrett GT30 R AR 86 "420 oppsett"-3"bak med 2 dempere og videre til 2 sugerør i enden for moroskyld dette er noe av det som er nå men det står en ny motor på bukk som er ferdig, er bare sprut igjenn som står på innkjøpslista :)bilder kommer veldig snart!kom gjerne med innspill og forslag.mvh. Peder. Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Legger til noen bilder av bilen og har noen "enkle" spørsmål! :)-intercooler?uten og måtte skjære og hærje i stykker fangeren?-seriekoble en ekstra mindre IC med den orginale?hvordan vil det fungere?ett større trykkfall?som jeg har skrivd før så vil jeg ha bilen til å se mest mulig orginal utvendig :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 En ekstra IC vil mest sannsynlig føre til mere lag, men kan ikke tenke meg at det blir så veldig merkbart. Trykket blir det samme. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 noen som har noen tips om å bygge nytt IC opplegg? om ikke mange vet så er det veeeldig trangt! kanskje noen har bilder? finner lite bilder av euro spec karosseri modellene om akkurat dette med og ikke måtte skjære opp fangeren.. sitter her nå og vurderer og gjøre det da det skal ned en ny motor som vil kreve en veldig stor ic.. men da blir litt av prosjeket borte Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet November 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2013 fått gjort litt nå i helga,har fått gjort i stand bilen så den går igjennom eu kontrollen, hadde ett ytre drivledd mansjett som tok kvelden så har kosa meg fælt med å bytte det!nye trykkrør fra IC er på plass.. forstillinga prøvde jeg å justere uten hell så det får jeg be dem ta på eu.. Vask av endeledd med bremserens! fungerte helt TOPP! :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 ting begynner å ta form, nå er motor klar og jeg begynner å se en "ende" av dette prosjektet! mye jobb igjenn før motor er på plass!skal prøve å få til noe mer bilder osv. nå fremover! ) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen bilder fra kjøringa hitil i år :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Fant ett til gitt ;) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Fin bil Men en ting, når drivknuten rengjøres er det mye enklere å få alt helt ren om den demonteres helt Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCR3WDRIV3R Skrevet Mai 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2014 Ahh dette så morsomt ut! Fikk lyst til å lage egen tråd nå :) Regner med at dette river ganske bra :D Ble du fornøyd med gassresponsen ved lavere turtall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 quattro73: fikk ikke tatt bilder av hele jobben med degge knutene, men demonterte begge knutene og vaska de skikkelig :) gass responsen nå er bra den, har 1,3 bar ved 3000 og 1,7 ved 3450 og det holder seg faktisk helt til sperra slår. bruker garrett GT2871 RS. gir ikke mer enn 420hk i motor men det er utrolig morsomt med trykk så fort når det er regn og litt små glatt ute :D Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCR3WDRIV3R Skrevet Mai 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 Det var faen ikke dårlige tall! 420 i motor er mer enn nok for å få det til å gå ordentlig fælt hvis den er riktig satt opp :D Men nå er vel kanskje ikke denne bilen så lett heller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 går ikke så fælt akkurat, er derfor jeg bygger opp en ny motor får å få mer krutt. bilen veier jo en del, men er i gang med planlegginga å lette bilen en 200-250 kg så vil ligge på ca 1500-1600kg om ikke mindre enn 1500 å :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg