Siljelarsen123 Skrevet September 23, 2013 Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 Hei Byttet alt av bremser på min Golf 3. Tromler bak på begge sider, bremsesko bak på begge sider, skiver og klosser på begge sider foran. Hadde ikke denne feilmeldingen før dette. Tror ikke det er håndbrekket eller noe feil med håndbrekk-sensoren. Siden da jeg tar ned brekket da jeg starter å kjøre forsvinner lampen, men da jeg har kjørt opp gaten(ca 50m) så begynner den å lyse. Ingenting er feil med bremsene på bilen. Har akkurat hatt den på EU; fikk ikke noe feil på bremsesystemet. Bare at "lampen lyste konstant". Fikk beskjed om at det eneten var håndbrekk-sensor eller sensor i bremseveskebeholder, eller noe "lignende tull". Noen som har vært borte i noe lignende? Ville hjulpet meg veldig mye! :( Takk for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 23, 2013 Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 Er du sikker på at bremsevæskebeholderen er full nok? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljelarsen123 Skrevet September 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2013 Er du sikker på at bremsevæskebeholderen er full nok? Ja, den er på max. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popza Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Fortsatt samme problem. Får ikke bilen igjennom EU pga dette. Noen som kan hjelpe? Har sjekket og BYTTET bremsevæske. Ikke dette som er problemet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Bremselampa i instrumentet kan også indikere ABS feil i tillegg til håndbrekk og bremseveske. Er det ABS bremser på bilen din? Om det er ABS, så skal ABS lampa helt ute til venstre på dashbordet komme på når tenningen skrus på, og så slukke etter et par sekunder. Gjør den ikke det er kanskje ABS lampa defekt. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popza Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har nå fått bilen feil-søkt. Det er vist "Feil ved abspumpe". Er dette vanskelig å fikse hvis man har delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg