Gå til innhold

Bugtrackingtråd for Bilforumet.no

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

I min prosjekttråd har enkelte bilder sluttet å vises slik de skal og det ligger bare en link igjen. Dette kom etter "oppdateringen" av bilforumet, og jeg lurer på hva grunnen til dette er. Bildene har alltid virket som de skal men ikke nå lenger.

 

Her har vi et eksempel:

Utennavn_zpsfca01b4e.jpg

 

Hei du.

Jeg har fjernet sperren på max 10 bilder pr post nå. Men det var mye html og greier i posten din. Jeg fikset et innlegg der men alle bildelenkene var døde. Kanskje du har flyttet på de?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du (Girebirger) har for mange bilder i flere av innleggene dine, er gjerne derfor de ikke vises?

Den funksjonen der har gått meg huse forbi. Hadde det ikke vært for du nevnte det så hadde jeg sikkert brukt 3 dager på å finne det ut :D Har økt den nå.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funksjonen der har gått meg huse forbi. Hadde det ikke vært for du nevnte det så hadde jeg sikkert brukt 3 dager på å finne det ut :D Har økt den nå.

Jeg prøvde fikse ett av innleggene til Girebirger nettopp, var da jeg så at det var begrensing på antall bilder pr innlegg ;) Fant også ut at mengder av linkene hans var 'døde' og gav opp ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder er flyttet på, de ligger der de skal opplastet på Photobucket, så at linkene er døde kan jeg ikke skjønne noe utav. Ja har brukt både HTML og IMG når jeg har lagt dem inn i tråden. Skal se om jeg får fikset resten selv. Takker for raske svar :)

 

Hadde et innlegg med cirka 30 bilder postet med HTML, byttet ut til IMG og da fungerte bildene. MEN: Måtte legge noen av de bildene over i neste innlegg for at det var for mange. Synes det blir litt rot i tråden pga dette.

 

På bildet jeg la ut litt lenger opp i denne tråden var det 2 stk IMG linker som ikke fungerte, trykket på "rediger innlegg" og visket bort noen bokstaver av den ene linken, og begge bildene fungerte plutselig  :wonder:

 

Bilder som fungerte tidligere i HTML fungerer ikke nå lenger, linkene er døde selvom bildene ligger urørt på Photobucket. Noen IMG bilder sluttet også å fungere men fikk fikset det (forklart overstående). Om det er Photobucket som skranter eller om det er bugs på bilforumet er ikke greit å vite. Men om det ikke blir ordnet på noe vis får jeg vel bare bite i det sure eplet og bytte ut alle HTML linker med IMG :)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi tilbake "funksjonen" slik at kan linke til et eksakt innlegg #postXXXXXX.

 

F.eks. i tråden D.I.Y (Do it yourself) tråd for Golf 3 er alle linkene 'døde' siden f.eks. #post631990 bak adressen ikke lenger henviser direkte til annet enn tråden...

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår