svdrr Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Hvor langt kan man slepe en Omega med en AR25 automatkasse? hastighet osv.? Trenger svar ganske kjapt :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Vil du være sikker så skrur du av mellomakselen. Obs, sett en strek ved hver skjøt, slik at du får akselen i samme posisjon som den var. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Tommelfingerregel er vel 30km og en maks hastighet på 50km/t :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Går motor på bilen? Hvis ja kan den taues som vanlig i N for da går oljepumpa. Hvis motor ikke går ville jeg ikke tauet i det hele tatt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svdrr Skrevet August 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Takker for svar! Radiatoren som er problemet, sprekk i plasten på sjåførsiden:) Jeg fikk plukket radiatoren ut der den sto for å unngå sleping, så jeg får bare stå ved siden av en trafikkert vei med pansret oppe og bytte :cool: er litt skeptisk på sleping av automater, spesielt ettersom jeg har slepet en 190E før, automaten tålte ikke det der, men så slepte vi den i 90km\t i 4-5mil og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg