amazon1967 Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Har fylt opp ac men det kommer ikke kaldluft ut av dyser i bilen de røra i motorummet er kaldt fra der den fylles opp og inn til torpedoveggen der er det frosset men ikke videre ut,noen som har vært borti samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Kan være feil med spjeld eller spjeldmotor inni bilen. Start men en diagnose, mulig den kan leses ut feilkoder om du har klimaanlegg. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Tok en feilkode lesing på værkstedet der jeg fylt opp da kom det opp ac pressure switch (f129) Og airflow flap position motor (v71) resatte dette men like varm Denne pressure switch som sitter på radiator kan den skrues av og byttes uten at gassen forsvinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Tok en feilkode lesing på værkstedet der jeg fylt opp da kom det opp ac pressure switch (f129)Og airflow flap position motor (v71) resatte dette men like varm Denne pressure switch som sitter på radiator kan den skrues av og byttes uten at gassen forsvinner? Komressor slår inn vifta begynner og gå men det blir bar kaldt fra påfylling og inn til koblingen på torpedoveggen ikke videre ut i røra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Regner med den spjeldmotoren er deffekt eller at spjeldet går tungt da siden du har feikode på den. På de bilene jeg har vært borti så sitter det en ventil under den trykkføleren som gjør at du kan skifte den uten og måtte tømme den for gass, men tør ikke og garantere noe på din bil. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hvor sitter dette spjeldet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Det har jeg ingen anelse om, men etter litt googling så høres det ut som den sitter bak hanskerommet et sted. Søk litt rundt selv. Noen sier dashbordet på ut, mens andre sier det er en times jobb og skifte den selv. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Kjørte en selv test på clima nå ikke noe feilkoder etter jeg slettet de på værksted og det er fylt på 706 gr gass og det er trykk der men røra blir ikke kalde,jeg kan skru varme opp det funker så spjeldet virker Noen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Det sies at dette air flow flap ikke lukker eller åpner noen som vet hvor det sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Nr. 7 er V71 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Den motoren går men kan det hende noe arm eller noe har hoppet av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Er dette noe jeg fikser uten og ta ut hele dasjbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 (endret) Hva og hvor sitter STRUPEVENTIL? Er det det samme som ekspasjonsventil? Endret Juli 31, 2013 av amazon1967 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Er stupeventilen den som går inn i torpedovegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Inne i påfyllingen på det tynneste ac røret sitter det et filter Er dette også en ventil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg