HotSam Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Noen som vet hvordan jeg tar av det svarte plastdekselet som dekker til vindusviskermotoren? Jeg må bytte den armen under der, men skjønner ikke helt hvordan jeg får av dekselet. Bora 2002 1.6 [ATTACH]39531[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Dekslet er klemt nedi ei list nederst på frontruta. Pirk den opp i ene hjørnet så drar du den rett opp. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotSam Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Der fikk jeg den av, men resten får jeg ta i morgen. Takk for hjelpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotSam Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Da har jeg fått byttet delen nedi der. Men du vet ikke tilfeldigvis hva det plastdekselet kalles? Eller hvor jeg kan få kjøpt en ny? Forrige eier av bilen har tydeligvis ikke skjønt helt hvordan man får den av selv og knekt den opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Møller har ihvertfall. Sier du vannavviser eller vannkassedeksel skjønner de deg. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Ta og sjekk finndel.no og NBFbildeler.no ofte er det greiest og finne ett demonteringsobjekt og demontere selv,kan også finne ett demonteringsobjekt på nett og ringe og spør om det fortsatt har bilen/delen og om de demonterer og sender. Anbefaler deg og sjekke prisen på møller sånn att du ikke betaler for mye på huggeren,ofte huggerene er heilt urimelig når det kommer til pris. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Gjetter på at det panelet koster ca 700 kroner hos Møller. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Mener du denne? Kan selge en slik for 525kr (ny). Send meg en PM hvis du er interessert. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg