polo86 Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Noen som har forslag til en enkel og grei diagnose tester til vw? Polo, 97 modell Ser Ebay har en del forskjellige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Spørs hva du skal gjøre :) Skal du bare lese ut, og slette feilkoder så er en enkel U281 helt grei. (Billigste) Brukt en sånn selv, veldig enkel og grei å bruke. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Blir bare til lesing av feilkoder og sletting ja. Satt nettopp og så på u281 : ) . Virker helt allright Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Finnes også en U480, men usikker på forskjellen på de to Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Sett den. Tror jeg går for u281. Trenger bare noe enkelt. Hvis du har prøvd og mener den gjør jobben, så fungerer den sikkert for meg også : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Åja, den gjør jobben helt fint. Eneste ulempen som jeg ser da, er at man må slå opp koden man får i skjermen for å se hva som er galt. Man får jo med kode skjema, så er ikke så stort problem. Ellers en fin skanner. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Forventer ikke all verden fra noe så billig. Men man får faktisk ufattelig mye for pengene : ) Hva må man opp i for og få diagnosen på displayet? Fungerer sikkert utmerket med denne typen, men bare litt nysgjerrig iforhold til pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg betalte 1000kr for min, fra norsk nettbutikk da. Jeg kan også lese ut live verdier. Slette service lamper, + feilkoder Men for din del holder det masse med U281. Ikke tro den er dårlig pga prisen. Etter en reperasjon har du tjent inn hva den kostet. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Helt enig. Til denne type bil så tror jeg det holder i massevis. Takk for all hjelp Karlsen. God natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Et annet alternativ er VAG405 som viser feilkoder i klartekst m.m. Er litt dyrere (ca 300 kr) så da kommer det gjerne MVA og gebyr i tillegg slik at totalen blir ca 500. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Takk for forslaget Bwana. Trenger egentlig bare en enkel sak. Det og lete opp problemet via ett skjema skal jeg nok overleve : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg