Partpusher Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 (endret) Driver å skal kjøpe en Audi 80, 97 mod. Denne har en 2,0 l motor ( 4 syl) er dette en bra motor.? Noen som vet dette ? Andre ting jeg bør se etter på disse bilene ? Tips mottas med stor takk. Endret Juli 4, 2013 av Partpusher Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Velkommen til Bilforumet! Om det er en 97 årsmodell du vurderer, så må det være en cabriolet (BG) ? Er det en 2l motor med 115 hp i denne? Sjekk om den bruker (mye) olje. Er vel ofte slitte ventiltetninger som gir noe oljeforbruk. Prøv å endre tråd-tittel til noe litt mere beskrivende, f.eks. "Kjøpshjelp Audi Cabriolet" -om det nå er cabriolet vi snakker om. Og så kan vi hjelpe til med å flytte til rett underkategori, siden 1072-1986 synes å være feil. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partpusher Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Dette er en cab og den bruker vist nok ikke mye olje. Jeg har ikke sett eller prøvd den ennå. Den står laaaaangt unna, derfor trenger jeg litt tips om dette er noe å satse på eller bare droppe hele greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg