Gå til innhold

Einzer Dude's 95' astra F stv project.

Ranger emnet


Einzer dude

Anbefalte innlegg

hei folkens.. tenkte å lage en tråd om min opel astra, henta denne for rundt 2 uker siden, har alltid syntes dette karosseriet har potensiale, stv utgaven vel og merke da.. :P bilen det er snakk om er en 95' stv. med 1.8l 16v motor, 264k. på teller'n, litt lakkrust, men er bra for rust ellers, fin innvendig, den er magma rød, den var MEGET matt når jeg henta den, og dere der ute som har hatt røde biler før, så vet dere hvor fæle dem kan bli, og hvor mye jobb det er å få dem fine igjen hvis dem ikke får jevnlig polering.. :O men etter et par dager med gnikking og gnuing så ble den rød igjen, ;) er verdt jobben, for rød er en knall fin farge,

jar endel planer for bilen, har allerede fått gjort litt, har montert kabler og deler av stereon, fikk også henta felger i helga, 15" gotti cup. liste over ting som skal gjøres følger..

 

liste astra F:

felger.------> FIXED! :)

senk.

green filter.----> FIXED! :)

stereo. 50% :)

lakkering caliper/tromler.-----> FIXED! :)

2,5" eksos m/4,5" enderør.

nye frontlamper.

org. skvettlapper fram/bak.

ny høyre baklampe.

hvite sideblinkers.

reg.reim/strammehjul og generell service.

bakluke spoiler.

bonrath singelvisker.

div. lakkrust.

lakkering av bakluke.

 

her er noen bilder.

 

sånn var'n når jeg henta den.

DSC00753_zps9a74fed2.jpg

 

her hadde jeg begynt med lakkrens, liiiiitt forskjell. :)

DSC00754_zpsb0ebf974.jpg

DSC00755_zps9f76a024.jpg

DSC00756_zpsb9682201.jpg

 

her er den polert og med felga jeg henta igår. (29/6)

DSC00762_zpsde04f555.jpg

DSC00763_zps63303651.jpg

 

oppdaterer etterhvert som det skjer ting, skal ta noen flere bilder snart, så hvis det er noen flere astra venner her, så ikke nøl med å legge igjen en kommentar. ;)

Endret av Einzer dude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått unnagjort litt på astra'n idag å, ;) har lakkert caliper/tromler blått, og montert infinity kappa diskanter..

fikk etter litt grubling plassert dem på den orginale diskant plasseringen.. sweet! :)

 

noen bilder av dagens økt.

DSC00767_zpsbb5f42f0.jpg

DSC00770_zps09b11d52.jpg

 

her er diskanten på plass. :)

DSC00772_zpse06199ff.jpg

 

klippet vekk det orginale diskantfeste for å gjøre plass til ny diskant.

DSC00773_zpsf1223ce0.jpg

DSC00774_zpsfed3a6c1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår