Gå til innhold

Hjelp med å koble til ny radio

Ranger emnet


XThhX

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny radio (Pioneer DEH-X8500DAB), men når jeg kobler til så får jeg ikke lyd. Noen som kan hjelpe meg med koblinger og hvis jeg trenger overganger?

 

Bilen det gjelder er en audi a6 1999 4b, å det er original radioen som har vært montert fra før av.

 

Jeg vet ikke om alt dette er originalt.

1i1udt.jpg

 

 

Dette er kontakta som fulgte med radioen

2ykdq2p.jpg

34gkrja.jpg

 

Dette er baksiden på radioen

1htc75.jpg

2znptg6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er original forsterker, men sikker på at dette er riktig siden det står under at det er til audi a6 2004. Det ser også ut som dem har mekka litt selv også siden det er en del ledninger som er teipet i sammen, men jeg har ikke veldig mye peiling når det gjelder radio osv.

Å jeg syns det var litt dyrt så hvis noen hadde hatt ett billigere alternativ (ebay eller noe) så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner boksen min. Jeg har lik bil, og samme oppsett med original forsterker og sånt. Men jeg er redd for at jeg kastet adapteret da jeg koblet inn ny forsterker og fjernet alt av bilens originale lyd system. Men om jeg finner den skal du få den, om du betaler for frakt ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er original forsterker, men sikker på at dette er riktig siden det står under at det er til audi a6 2004. Det ser også ut som dem har mekka litt selv også siden det er en del ledninger som er teipet i sammen, men jeg har ikke veldig mye peiling når det gjelder radio osv.

Å jeg syns det var litt dyrt så hvis noen hadde hatt ett billigere alternativ (ebay eller noe) så hadde det vært fint :)

 

Så på feil årsmodell jeg ja, det er vel dette du skal ha: Audi, ISO-interface for originalforsterker - www.TransMedia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette riktig? Aktiv adapter til Audi/Porsche 11132057 - Bilradiospesialisten - ISO-overganger / aktiv adaptere

 

men skjønner ikke hvor den lille gule skal kobles til.

 

Nei, det er ikke riktig, du skal ha den jeg linket til over her, evt den TK linket til, men den er jo over dobbelt så dyr da.... Den lille gule skal klipses sammen med den blå og den grønne, så inn i riktig isokontakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da skal jeg ta meg en tur på mandagen å se om jeg finner en sånn i en butikk siden jeg helst skulle hatt den før helga, eller så får jeg bestille en å satse på at posten kan være raske for en gang skyld :)

 

Men hvordan er det å bestille fra TransMedia? har ikke hørt så veldig mye bra om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send de en mail og spør, www.TransMedia.no Med HiFi & Technique på hjul inn i fremtiden! - www.TransMedia.no

 

Står på nettsiden;

"Fortsatt begrenset telefonsupport pga. sykdom.

Epost besvares som vanlig, men noe responstid må forventes inntil videre pga. stor pågang."

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår