atlves01 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Har en vw passat 2006 4 motion og finner ikke sikringene til kupelyset... står ikke i instruksjonsboka heller.. Noen som vet hvor de er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Kikket gjennom oversikten jeg har, kupélys er ikke nevnt der heller. Fungerer alt annet enn kupélysene? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlves01 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Kikket gjennom oversikten jeg har, kupélys er ikke nevnt der heller. Fungerer alt annet enn kupélysene? Er kupelyset forran baksete og bagasjerom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Vil anta alle kupélys er på samme sikring, om de fungerer så er det gjerne ikke sikringen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlves01 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Vil anta alle kupélys er på samme sikring, om de fungerer så er det gjerne ikke sikringen. Er ingen va de som fungerer å lurer på om noen vet hvor sikringen sitter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 Sjekk brytern foran. Jeg merka at mine lys ikke slo seg på ved åpning av dør, selvom den sto på dette. Men tok litt på brytern så plutselig lyste det! Anbefaler å bruke prøvelampe å måle alle sikringene bare, så er du sikker. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlves01 Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 Sjekk brytern foran. Jeg merka at mine lys ikke slo seg på ved åpning av dør, selvom den sto på dette. Men tok litt på brytern så plutselig lyste det! Anbefaler å bruke prøvelampe å måle alle sikringene bare, så er du sikker. Har prøvd å røre på knappen men funker ikke Å finner fortsatt ikke sikringa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 kanskje det ikkje er sikring, men at comfortstyreenheten har automatsikring innebygd? Litt for ny VW til at eg egentlig veit noko om det, men veit andre merker kan gjere det på lignande måter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlves01 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 kanskje det ikkje er sikring, men at comfortstyreenheten har automatsikring innebygd? Litt for ny VW til at eg egentlig veit noko om det, men veit andre merker kan gjere det på lignande måter. Har funnet sikringen og byttet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramski Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Hvilken sikring var det? Og hvor satt den. Gar smme problemet i min passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg