TKarlsen Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 Da man skal sette inn nye Powerflex foringer så følger det med olje. Har det så mye å si om man glemmer å smøre inn foringene da man bytter? Værste som kan skje er vel at det begynner å knirke? Byttet foringer på stabilisatorstaget forran idag, de to som holder staget til chassie. Gikk litt fort i svingene og glemte å smøre de. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 Jeg klarer ikke finne noe på nettet om at de må smøres inn, vil tro det kun er for å lettligjøre montering :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 Ja, har søkt rundt på nettet selv. Eneste jeg finner er at folk mener de begynner å knirke om man ikke smører de. Monteringa gikk greit, er jo delt foring. Så var jo bare å åpne kjeften på foringen og sette den på :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 Jeg hadde ikke gjort noe før det evt. begynte å knirke, hvis det i det heletatt kommer til å gjøre det :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2013 dette står på powerflex si side:Powerflex copper-based grease is supplied with every bushing set. We suggest using only a copper based grease for lubrication. Bushings will rarely need re-lubing due to the unique grooves and knurls cast into the material to hold the lubricant. It is not suggested to use an "anti-seize" product for lubrication. Link:How To Choose Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg