4pekatt Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Heisann! Jeg skal bytte bunnpannepakning på golfen, og lurer på om denne vil passe.. :) Oil Sump Pan Rubber Gasket VW Golf MK1 MK2 MK3 1 5Lt to 2LTR Petrol Diesel | eBay Det står jo at den passer, men de har jo listet så inn i pokker mange biler! :p Derfor blir jeg litt skeptisk.. :-) Samtidig tenker jeg det blir hensiktsmessig å bytte denne også: VW MK3 Jetta Golf Cabrio Oil Drain Plug Seal Febi | eBay Men, det er vel ganske "forutsigbart" at den vil passe? I tillegg vil jeg også ta oljefilteret, og et komplett oljebytte :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Bunnpannepakningen vil nok passe. Din motor ADZ har spsifisert pakning kode 044103609D Oljepluggen passer naturligvis. Ofte kjøper man bare ny kobberpakning. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Heihå - Tusen takk! :D Da bestiller jeg bare disse to ;-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg