Gå til innhold

Golf III GT vurderes solgt

Ranger emnet


anderswa

Anbefalte innlegg

Til salgs

 

VW Golf GT 1.8

Mod: 1992

Km: 198000

Farge: Rød

Senkesett: Justerbart fra FK foran og bak

El. soltak, martins felger 205 16" på sommer,nye dekk sommer 2003, 195 15" på vinter (slitt).

Pris høystbydende

 

bild.jpg

Bildet tatt 21/04-04

 

Flere bilder på denne linken.

Bilder av bilen

 

Nå er godbilen til salgs. Jeg har enda ikke funnet noe rust på bilen. Et år siden tak, grill, bakfanger og speil ble lakkert grunnet at klarlakken flasset på taket så tok jeg litt mer i samme slengen.

 

Justerbart senkesett fra FK, FK "angelseye" lykter foran, nye FK baklykter. Alt gjort i 2004. Fiffi interiør med lakkerte gitter der varmluft kommer inn og lite rødt/sort ratt. Ny girkasse april 04, nye skiver, klosser, drivknute, clutch. Bilen skal Eukontrolleres i april, det tar selvfølgelig jeg meg av. Årsavgift er betalt.

 

Ta kontakt på PM eller mail awalmann@yahoo.com

 

Kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Den er ikke sliten. Har byttet det som er av slitedeler. Den er god som ny nå :) Jeg gidder nok ikke å selge den for en hver pris, da beholder jeg den i stedet. Jeg er storfornøyd med den jeg, er bare det at jeg har lyst på en Alfa Romeo GTV som er helt sinnsykt stilig. Det er absolutt ikke noe dårlig kjøp etter min mening da. Men folk har forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge forlanger for mye..

 

Kjøpte bilen min...

En 1996 modell, med 112000 på telleren, med helt ny lakk, 100% rustfri, null defekter, 100% strøkent interiør og over det hele GOD.

den betalte jeg 64000 for..Min er riktignok ikke en GT, men alikevel...

 

Kjenner en som solgte en GT for et halvt år siden.

1994 modell, hadde gått 184000, ingen skader, null rust, ja alt i alt strøken..

Han prøvde seg på 60k for den... etter flere måneder havna han nede på 47k..først da fikk han solgt bilen..

 

Men jeg synes det er bra du står på krava! Alle vil jo såklart ha igjen mest mulig for bilen sin..Keep up the good work anders

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilen så bra ut jeg, utenom det klistremerket da!:D

Prisen vet jeg ikke helt med, er vel muligens litt høy, mens så virker det jo som om det meste er gjort med bilen.

Syns d blir litt feil å sammenligne med GL&CL, de har vel ikke recaro seter? (ihvertfall ikke alle)

Dette er self bare slik jeg tenker, men recaro er jo et pluss, som man burde regne med å betale litt ekstra for.

Kjøpte min 92 Golf GT for 3mnd siden, men den var bare gått 153"km da, jeg ga 50"kr.

Er sjøl sånn halvfornøyd med prisen,

syns det verken er billig eller dyrt!?

Minuset her må jo være kmstand, hadde nok desverre blitt for langt for min del!;)

Men hvis alt dette er gjort med bilen, og du har kvitteringer...

Så burde du helt fint få 50, men det er uten klistremerke!:D

Ikke personlig ment altså....;)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by anderswa

Jeg vet godt at du får både 10.000 billigere og 10.000 dyrere jeg.... så jeg krever nok ikke for mye.... Ta en titt til du... Og her er garantert alt byttet....

 

Ta en titt på denne f.eks.... forlanger jeg mye????

 

70.000 for den bilen er jo langt ute i fantasiland.

 

Jeg ga 53.000 for min, 93 modell GTI, 181.000km, med elektriske vinduer, elektrisk soltak, recaro seter, aircondition og to airbager.

 

En bil uten airbag med lavere utstyrsnivå burde jo ligge noe lavere i pris.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår