Gå til innhold

Kjøpes: Tegninger av basskasse og koblinger.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg tilbyr penger for en grei jobb. Jobben ut på å tegne dimensjoner og mål på hver enkel plate på subkasse 62liter. To regler gjelder her. Først, følg dimensjonene til bilde av bagasjerommet, ikke høyere enn 50cm. Andre, det skal være helt symmetrisk. Like stor avstand fra elementet til kanten av kassa, mellom elementene skal det være dobbel avstand.

Andre del av jobben er å tegne et meget nøyaktig koplingskjema hvor hver kabel er skrevet navn, tykkelse og annen viktig info. Det skal være så grundig at det ikke mangler en eneste skjøt, kabel eller jord. Den ene forsterkeren skal brokobles og subwooferene i parallel så vidt jeg har forstått. Jeg betaler fordi jeg ønsker alt utført så kjapt som mulig.

 

Monoblokk:

Mosconi GLADEN AS 200.2. Brokobles og brukes til mine to 10" 50-500Watt RMS.

 

Subwoofere:

2x Image Dynamics IDQ 10D4 V.3. Her må jeg bygge kasse.

 

Forsterker:

Mosconi GLADEN AS 200.4. Firekanals forsterker.

 

Komponentsett:

Gladen SQL 165.

 

 

basskasseinfo.png

subenclosure.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, men ønsker ikke vinklet bakrygg. Hull må følge med og plassert som forklart. Gjør du det så er halve jobben gjort og du får lønna :)

 

Hvorfor ikke vinklet bak?? Det sparer deg jo for en masse plass når du får kassa helt inntil seteryggen... Og hva mener du med hull? Hullene til subene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 x 90 x 17cm = 62,7 liter, dette er innvendige mål. Kassa skal da lages skrå inn mot seteryggen, 10cm i toppen og 24cm i bunn.

 

Joda, det er flott. Hullene klarer jeg tegne selv. Fullstendige mål helt ned til dismetern og vinkel på ryggen, så er det penger å hente. Kan gi deg forskudd om det er nødvendig. Ta resten i innboks herfra. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår