JohnT260E Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Er det noen som har spesialverktøy til og ta av og på fjærer til en w124 noe lignende som på linken? hadde vert til stor hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Kjøpe, eller låne? Biltema har vel noe sånt Fjærspenner - Biltema Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnT260E Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 tenkte og låne. 5000 kroner er jo mer enn det koster for både fjærer og dempere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Kjøp den på biltema, bruk den pent. Vask settet og lever det tilbake da du er ferdig :) 30dagers ful returrett :P Si det var feil type :) hehe Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Fjærspenner, 2 stk. - Biltema Hva med dette? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnT260E Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 har prøvd med disse, men kan overhode ikkje anbefale dei. krokene som skal holde rundt fjæren holdt ikkje godt nokk rundt, så det såg ikkje sikkert ut ein plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 En bit sandpapir mellom fjær og fjærklemmer gjør underverker for å unngå at de sklir når man bruker slike billige fjærklemmer. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnT260E Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 apsolutt ingen dom ide, men det som også er et problem er at klemmene tar i diverse plasser.. fikk besjed før eg begynte og skulle skifte at disse bilene var di verste bilene og skifte fjærer på som noen gang var lagd... sjønte tidligt at da kunne vera rett.. tenkte at det skulle bli lettere sidn eg har bokk tilgjengelig og diverse jekker og en del forsjellig verktøy, men va vist ikkje så lett som eg hadde trudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Fjærspenner - Biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnT260E Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 det var sånne eg hadde håpt på og kunne få lånt, for det er mye og betale 2000 kr for ett sett med verktøy som eg skal bruke i noen timer og sikkert aldri mer (håper eg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg