Gå til innhold

Verst design...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by bigwindow

Den røde nederste der er, tro det eller ei, en ombyggd boble! Og den er nødt til å være noe av det styggeste som ruller på veiene..

 

er det ikke den med alle de instrumentene da? mener jeg har sett den der før.. en plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by awt

Denne posten er litt gammel nå, men jeg kjeder meg, og fant ut at en bil mangler:

 

Mazda 121 sedanting.

 

121.JPG

 

Originally posted by Primera

Kan ikke akkurat kalle denne et fruktfat heller...

 

mazda121.jpg

 

Jeg var før deg! :D

 

Mener å ha lest den røde romskiptingen var en skoda eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Og alle Audi av nyere type er fæle... Alle er lik uavhengig om det er stasjonsvogn,combi,sedan etc etc.

 

Åssen erre mulig å si no sånt.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delorean e tøff då :(

 

og den golfen der, så en sånn i svinesund i går morges (prikk lik det nederste bildet faktisk), trodde den var ombygd.. stygg som juling, kjørte dessverre før eg fikk tatt bilde av den..

 

så og en volvo 740 pickup, så ut som en gammal japaner bakfra.. og en citröen 2cv pizzabil.. ikkje akkurat fine noen av de :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår