Espen Solheim Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 [ATTACH]38530[/ATTACH] Likte interiøret kjempegodt,sånn det skulle sett ut inne i min :-) Var ikke dum denne,får begynne og spare eg he he [ATTACH]38531[/ATTACH] 503 hk og et moment på 560 Nm. [ATTACH]38532[/ATTACH] 0-100 på 3.9 sekunder og toppfart på 300kmt. Eg blei imponert av denne bilen,eineste var hekken ett eller annet eg ikke klare og sette fingen på kansje rillene under baklyset eller bakluken. Bildene e lånt av tv2 broom,heile annonsen e her:VW Golf GTI Design Vision: Advarsel: Ikke for menn med hatt og gamle tanter | broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Er det noen som kan skolere meg litt i senking,det eg har lyst til er og få senket bilen 2-4cm. Vil dette øydelegge kjøreegenskapene og komfort noe særlig,eg tenker på senkefjærer sett. Ser de koster 1300-3000kr de billige er det bare møkk eller holder det,min bil har nye fjærer og støtdempere på alle hjul. Har aldri satt meg inn i senking så eg er ganske blank. Vil gjerne vite hvilke av billig merkene som er greie,vist det finnes. ap senkefjærer 1363kr:Senk.no Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 [ATTACH]38581[/ATTACH] Eg har noe carbon folie liggende og lurer på og ta stolpene mellom vinduene med dette. Er det noen som er flinke med photoshop som kan hjelpe meg,kunne tenkt og sett hvordan det blir før eg gjør det. [ATTACH]38582[/ATTACH] [ATTACH]38583[/ATTACH] Guttungen som ville være med :-) [ATTACH]38584[/ATTACH] Synes det begynner og bli bra.. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 [ATTACH]38628[/ATTACH] [ATTACH]38628[/ATTACH] [ATTACH]38629[/ATTACH] [ATTACH]38630[/ATTACH] Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 (endret) [ATTACH]38677[/ATTACH] Prøvde meg litt på lekebilen til guttungen [ATTACH]38678[/ATTACH] Har ikke brukt varmepistol,bare prøver og se hvordan den er og jobbe med,guttungen blei storfornøyd med carbon på rånebilen :-) [ATTACH]38679[/ATTACH] Er biltema folie så kvaliteten er vel bob bob,fekk fjernet boblene med ei nål. Prøvde og varme ein liten bit folie og den strekker seg veldig godt,er nok bedre folier men den holder om det ikke er mye kurver. Får se om det en vakker dag blir helfoliering av bilen he he Endret Mai 19, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Helt grei den folien der :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Da har eg fått meg nye brukte lykter til bilen etter eg var "uheldig" og knuste glasset på venstre side i mitt angel eyes prosjekt. På de nye lyktene er det tåkelys og sitter og tenker på oppkobling,det er kun tåkelys bak på min så bryteren har ikke noe kobling fremme. Er det lov eg koble disse sammen så det lyser fremme og bak samtidlig?. Ser også noen bruker de som kjørelys om dagen og att det iallefall var lovlig før,er det noen erfaringer på dette her inne? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 [ATTACH]38827[/ATTACH] den sorte boksen som oljelufte slangen går ut fra,her har eg lekkasje men den er ikke konstant men ser den har lekket tidligere. Noen som vett hvordan denne er festet og om det er pakning her,plutselig når eg peiler oljen er den i midten(mellom strekene). Har kjørt 1000km uten att noe olje mangler fra peilepinnen,på de 1000km før dette forsvant det 2-3dl olje. Problemet er att det plutselig på ei uke forsvinner da opp mot 3-4dl olje mens den andre ganger holder fint på oljeniva. Noen som har anelse hva som kan forårsake noe sånt,rekner ikke med att så mye olje kan gå ut oljeluft boks nede på motor tar eg feil? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Mai 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 [ATTACH]38677[/ATTACH]Prøvde meg litt på lekebilen til guttungen Var jo litt stilig den folien da :) Tipper guttungen er fornøyd he, he...... den ene vi har på jobb er faktisk beregnet på å foliere fly med, så den bør være bra.....men den er nok noe dyr ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja får bare mer og mer lyst til og foliere,men må trene mer. Guttungen har ein eletrisk ferrari cabriolet med 2 seter i kjøpt på jula,den er jo fin og trene seg på :-) Folie til fly er nok dyrt ja he he,blir nok billig folie til og trene med så får eg se om eg blir god til slutt. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Bare husk å ikke foliere guttungen he, he..... Ja trening gjør mester og du har begynt bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 [ATTACH]38995[/ATTACH] Vindusviskermotoren begynte og tulle,røret til spyleren som går igjenom akslingen var det eiret hull i. [ATTACH]38996[/ATTACH] Har fått gjort det godt reint smørt nytt gris,men må ha ny spylerør får spørre møller om det får tak i løse. Var veldig grei jobb og åpne motoren og nå virker den perfekt :-) [ATTACH]38997[/ATTACH] Fekk skiftet lyktene endelig,må si takk til vwperformance som hadde ett brukte lykter med tåkelys som eg fekk kjøpe billig :-) [ATTACH]38998[/ATTACH] Klarte eg på toppen og få vasket bilen både på utsiden og innsiden med tilhørende støvsuging,produktiv søndag :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Stappa led pærer inni dei lyså dine :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 LED parklys pærer e på vei fra Hong kong sammen med flip nøkkel med sentrallås og alarm,har også bestilt ryggesensor. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Led parklys mot halogen pærer ser bare rart ut. Blir liksom helt feil. 6000k parklys mot 3500-4000k kjørelys **min mening** :) Så jeg stemmer for vanlig glødepære i parklysene, om du forsatt skal kjøre med halogen pærer Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg