ceden Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 hei jeg var på jobben å bytta fjører på 940 min forige helg å satte på sommer hjul. bare go stemning på vei hjem går bilen helt treffer ett tele hiv å da stopper bilen, turtale blir borte sammtidig som bilen dæver under rulling. har hatt problem med dette tidligere men da har det hålt med at jeg har hatt direkte strøm fra baterie til coilèn å da har den gått men ikke nå lenger har sjekka både med ny coil å svinghjul sensor å får ikke gnist. har prøvd med direkte strøm å minus fra baterie da får vi svak gnist. jeg skjønner ikke noe mer hva kan være feil på den?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Er det gnist ut i fra coilen da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceden Skrevet April 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 nor vi kjører pluss å minus på den får vi svak gnist. har prøvd coilen på en 240 jeg har å den fyra tvert. har også bytta teningsrellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Dødt batteri kanskje? Eller dårlig kontakt mellom batteri og forbruker(e). Bokmål eller nynorsk takk, ikke dialekt eller sms-språk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet April 12, 2013 Rapporter Share Skrevet April 12, 2013 Sjekk jording. Jordingspunkter i innerskjermer og på blokka. CrazyRobert reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg