PetSkov Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hei, har en 320I som står i veikanten, da enda en plast del røyk på radiatoren. Har dog slippet å slepe bilen tidligere etter litt fiksing men nå står den. Det jeg lurer på er om jeg kan taue den uten tauekrok da den er rota-bort av forrige eier(og jeg sjekket ikke dette ved kjøp)? Veit at det er lite og feste tauet i uten om kroken, men er det mulig å evt snu den å taue den i ryggestilling? Avstanden er vel 2-3KM til nærmeste verksted så om det ikke er 100% så går jeg for det. Takker for svar! Mvh PetSkov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Bilfrakt henger? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Er ikke noe problem å kjøre den 2-3 km så lenge du følger nøye med på temperaturen slik at den ikke koker Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Høres lite tryggt ut å tuae bilen "feil vei". Hva med å stikke innom en forhandler å investere i ny tauekrok? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetSkov Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Fikk kjørt den til verkstedet! Ventet to netter slik at motoren var iskald og da gikk det såvidt :)! Takker for svar. P.S. Det er jo påske, alt er stengt og bilen sto langs E134. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg