Marius Gundersen Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hei! Jeg skal ha service på bilen min, og har hørt av flere at dette kan lønne seg å gjøre i sverige. Er det noen som har noen erfaringer/anbefalinger på hvilket verksted jeg bør velge? Jeg bor i Oslo/Bærum og bilen dette gjelder er en Golf 1,6 FSI fra '04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hvorfor ikke ta en økonomiservice hos møller til 1500kr? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Gundersen Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hvorfor ikke ta en økonomiservice hos møller til 1500kr? Var kanskje litt dårlig formulert - men hadde den på service på Snap Drive i dag, og da fant de feil for 27.000,- Tanken var å utbedre disse feilene - Burde kanskje presseisert dette iførste innlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hva var de forskjellige feilene iom. at det var så mye som 27k? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Gundersen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 I følge Snap Drive er det følgende som må skiftes: - Spiralfjer bak - Hjullagersett x4 - Rep. ledningsbrudd på trykksensor bremsekraftforsterker - Katalysatoren - Pakining eksos - Flenspaning - Coil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Uten at jeg har noe erfaring fra denna bilen, så syns jeg jo dette var ett voksent prisanslag. -Defekt fjær bak, ganske normalt og relativt kjapt, 2000,- -hjulagerskifte x4, 1 time bak, 2 timer foran, trengs virkelig alle å skiftes? 6000,- -Rep ledningsbrudd, kan være alt fra 10 minutter til 10 timer, umulig å gi ett anslag på. -Katalysator, Må den skiftes, er den tett elelr defekt, elelr bare regner de med at den er det etter kjøring med defekt coil? Den er dyr, kan jo kanskje skiftes uorginalt? -Pakninger eksos må jo skiftes med katalysatoren, 200,- -Coil, har bilen din hørtes ut litt som en gressklipper? Delen koster vel sikkert 1000,-, mens arbeidet er 20 min, sletting av feilkoder, 1500,- i underkant av 10.000,- utenom katalysator og ledningsbrudd høres jo ikke galt ut. Merk, dette er ikke reelle priser da jeg verken har kjennskap til delepriser eller hvor mye arbeide det er på den aktuelle bilen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Tipper 8000 totalt. 5000 i Sverige. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 (endret) Har brukt Mekonomen verksted en del de siste årene, og har vært meget fornøyd med dem også på pris. De har jo verksteder i Sverige også. Mekonomen.se Endret April 8, 2013 av groenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg