Audi94 Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Hei, jeg har en vannlekasje på min Audi A4 1.6.. Den leker relativt mye.. Må fylle en gang om dagen.. Noen tips til hvordan enkelt finne lekasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Er umulig å fortelle deg hvor det lekker, det må du nesten finne ut selv. Åpne panseret og se hvor det er vått ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi94 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 haha, nei assa. Va kanskje litt dårlig skrevet av mej.. Men jeg har prøvd å finne den, men finner den ikke.. er det en lett måte å finne den på? :D e det lettast når bilen er varm eller kald? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Fyll opp kjølesystemet (kald motor) og trykksett det en time (maks 1 bar). Etterpå vil du kunne se hvor det er vått og kan da lokalisere lekkasjen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Først må du skru av plastdekslene under motoren visst du har dem, så tar du deg en lang kjøre tur, og stiller deg på en tørr assfalt flekk, eller tar og legger papp under, så ser du hvor det drypper.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi94 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 skal prøve det, takk folkens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adriannilsen Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 sjekk bak på toppen ved termostat huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg