TKarlsen Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Før da jeg brukte LED i grøftelys så var det elendige lys (brukte slike pærer) Men i det siste har jeg sett flere komme med sånne linser, "high power". Både BA15 pærer, og til H sokkel. Jeg kjøpte et sett med sånne pærer og satte de i ryggelysene og det ble bedre lys, men er det noen som har prøvd de nye type pærer i grøftelysene f.eks? 2 x H3 Lens 10V 24V 11W High Power Headlight Fog Light Car LED Bulb Lamp White | eBay Like bra lys som halogen blir det vel ikke, men hvordan er de? Frister å kjøpe et par og prøve Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Kjekt om du kjøper og tar bilder som viser lysbilde i mørket, da med LED og H3 halogen slik at forskjellen kommer frem ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Har bestilt nå :) Skal ta bilder av lysbilde med xenon, halogen og de LED pærene. Så kan vi jo se forskjell :) Xenon vinner nok, men håper LED er så og si lik som halogen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 En annen ting som slo meg nå. Hvordan blir det på en EU kontroll med LED i grøftelys? Farge og styrke går jo bra, men lykta er jo godkjent med halogen pære. Så da jeg bruker LED så er vel ikke lykta "godkjent" lengre vel? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Tror du de merker det om grøftelysa er av under kontrollen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Her har du bilde av en sammenligning på 30W LED vs. original 35W halogen som sitter på V70II. LED pæren er sterkere å se på mens halogen pæren kaster lyset enda lenger frem enn hva LED pæren gjør, men dette lyset er jo uansett så svakt at det ikke er brukervennlig til noen ting og derfor ingen ting man savner. [ATTACH]37302[/ATTACH] Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg