svenno Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Heia har en vw passat 2002 modell...når jeg starter bilen kommer park og spredere på autmatisk....men æ kan ikke bruke nærlys og spredere på samtidig...noen som veit ka som kan gjøres her...noen sa brytern kunne være gåen,men lånt ny bryter og det blei ikke noe bedre.... Håper noen kan komme med tips her :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Synes det høres rett ut jeg. Det er ikke lov å bruke tåkelys (=spredere?) sammen med nærlys. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Joda men vil at kjørelysan eventuelt skal komme på når jeg starter bilen...og muligheten før og bruke spredere under dårlig vær.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er ikke lov å bruke grøftlys/spredere og nærlys sammtidig under noen omstendigheter, så på det grunnlaget, hvorfor gjøre noe med det? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 (endret) Ja, de VAG bilene jeg har, eller har brukt, er sånn at nærlys kommer på når bilen startes - slik som du ønsker. Jeg er dog kjent med at noen biler bruker park+tåkelys som kjørelys. En del VAG biler har vistnok denne konfigurasjonen om man velger Kanadisk oppsett. (kan stilles med VAG-COM) Jeg tror noen har kodet om bilene sine fordi de mener det er tøffere å kjøre med tåkelys om dagen (også kalt tåpelys?) -- Endret Mars 14, 2013 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er det jeg meiner...at når jeg starter bilen skal nærlysan komme på med 1 gang...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Sånn og forstå :) Skjekk ut i VAG-COM som nevnt over før du går mer drastisk til verks :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ok..men noen som har peiling på kor man gjør det i programmet??har alt av kabler og programmet så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Select Control Module --> 09-Cent. Elect --> Coding 07. Fin tråd om dette HER :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg