Lars Verde Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Hei! Poloen min har iløpet av vinteren blitt tregere og tregere å starte. Det vil si at den starter, men den løper litt lengre på starteren enn jeg er vandt med. Dette er spesielt hvis den har stått noen dager. Det hjelper å bruke motorvarmer, men er litt irriterende hvis jeg trenger bilen plutselig å har glemt motorvarmeren,hva kan dette tyde på? kan det være så enkelt som kondens? Eller er det noe verre? Som sagt har det blitt sånn i løpet av vinteren. Takk for svar :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Nå er snart våren her, så jeg hadde ikke lagt noe stor innsats i det hvis jeg var deg. Hvis problemet ikke har gått over før neste vinter, bør du kanskje vurdere å selge bilen når det er mildvær. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Om det er Poloen i signaturen: Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil), og at vi antar det er bensinmotor; Sjekk - tennplugger - coil, fordelerlogg, tennkabler. Spray vann på disse når motor går så stopper motoren tvert om det er sprekker etc. - vakuumlekkasje (falsk luft til motor). Sjekk slange til bremsekraftforsterker og gimmiflens under "forgasser". - Tempføler som sitter der kjøleslanger er koblet til motoren. Om du har multimeter kan du måle at den har en motstand på noen få Kilo-ohm når kald, og noen 100 ohm når varm. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Tusen takk, skal sjekke disse tingene, men du tror ikke det kan være kondens? Hadde tenkt å kjøre kondensfjerner neste gang jeg tanker Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg