handgele Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Så, jeg skal kjøpe min første bil. Har lyst på en 2007-modell Golf, 1.9 TDi. 105 hk, manuell-gir. Hva tror dere? Den har gått 102.000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Personlig ville jeg ikke hatt såpass dyr bil som førstebil. Av erfaring så er det fort gjort og få til noen bulker og riper det første året og det er surere jo nyere bilen er. Ellers er jo dette veldig greie biler så lenge den har blitt passet på med service og registerreim. Sjekk at alt av låser og vindusheiser virker. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handgele Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Skjønner hva du mener :-) Det er første bilen jeg kjøper da, jeg har en som jeg har fått. Og lappen har jeg hatt i 3 år, kjørt skadefritt alle 3 åra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Får du den for under hundre tusen og bilen er relativt feilfri, bør det være et greit kjøp. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handgele Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Noen av dere som vet hva det vil koste å sette inn tåkelys på en slik bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Spørs akkurat hvor mye av ledninger og greier som ligger klart. Om det ligger klart ledninger til tåkelys så er det jo greit. Du må bytte lysbryteren inni bilen vil jeg tro også. Siden det er så ny bil så er det heller ikke usansynlig at det må programeres at bilen har fått tåkelys. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikfo Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg kjøpte også golf 5 som bil nr 2. Jeg er storfornøyd, dette er også 2007 mod, men 2,0 tdi. Eneste er at det er noen rustbobbler på dørstokk. sjekk dette. er mulig vw dakker 70%, men skal sjekke ut dette til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handgele Skrevet April 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Jeg endte opp med en 2008 mod, 1.9 TDI. [ATTACH]37922[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg