Anders81 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei, Utetemperaturen ble plutselig helt feil her en dag. Jeg har en Rexton XVT 2007 modell. Det har vært bra kaldt i Trondheim den siste tiden,men temperaturen har alikevel vært 27-29 C :). Noen innspill til dette? Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Har vært borti på min egen bil at den ble 30 minus og da var det ledningsbrudd på den ene ledningen inn på utetempfølern. Aner ikke hvor den sitter på bilen din men pleier som regel å sitt i nærheten av grillen eller nederst bak frontfangern. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 (endret) Det kan hende at den bare fekk eit anfall. Har vore borti at utetemperaturen begynte på -8 når det var 10 grade ute. Det hjalp ikkje å starte på nytt. Men temperature gjekk gradvis opp til pluss 8. Du får gi temperaturmålaren din litt tid. Eg har også vore borti eit anna anfall, ein bensinmålar som gjekk raskt ned frå full tank til nermare tom tank. Men etter omstart var den på full tank og normal igjen. Endret Februar 14, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders81 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Takk for tilbakemelding, det er nok ikke et anfall da en har vært slik en stund nå. Jeg får sjekke for evt ledningsbrudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Jakobsen Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Fant du ut av dette? I min 06-modell XDI ligger utetemp på litt over 70 grader. Og regner med det er derfor at varmeapparatet ikke fungerer optimalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg