bjoern2x Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Har en Chevrolet Captiva 2008 mod med meget dårlige ryggelys. Lurer på om jeg skal prøve å bytte ut originalpærene med LED, noen som har erfaring med sånt? I dag så står det vanlige glødepærer med T15 / W16W sokkel. På forhånd takk Siter Mercedes Benz E260 Oldsmobile Cutlass Calais Quad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 LED lyser ofte kraftigare enn glødelampe, så er no berre å finne ei med rette pæresokkelen og prøve :-) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 (endret) De fleste ryggelyspærer er BA15S, og slike LED pærer spesialisert for ryggelys gir et helt annet og bedre lys enn halogen-pærer! Men nå har du en ganske uvanlig ryggelys pære, og jeg vet ikke av noen slike LED pærer som er ment spesielt for ryggelys. Men setter du i en av de mest kraftige T15 LED pærene med linse så vil du i alle fall få et mye skarpere ryggelys å se på, men om det lyser opp noe mer på veien er en annen sak... Endret Februar 11, 2013 av Xenonkungen Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Jeg satte LED ryggelys i min A6 i forrige uke. Vanlige BA15s pærer med linse. Lyser bedre og ser bedre ut Så om du skal ha noe LED ryggelys så velg noe med linse. Tror ikke vanlige LED pærer er noe tess som ryggelys Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Det finnes jo xenon beregnet for ryggelys også, kanskje ikke til alle biler men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 xenon til ryggelys anbefales ikke. har solgt dette før men en rekke bakdeler med dette kontra led - støy på radio - vanskelig og plassere ballast. umulig i enkelte tilfeller - oppvarmingstid - må klippe og trikse for å få på kabler på mange biler LED anbefales ja. Men må som nevnt over ha linse om du skal få øsnket effekt. Vil i mange tilfeller få fel meld på disse Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg