kimvestby Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Heisann! Har ei Toyota corolla 1994 xli, som begynner å bli litt dyr.. Fiksa dynamo, radiator og div div.. Nå ryker sikkert snart reg.reima også, hehe :) Uansett, Er på tide å begynne å skru selv, hakke peiling på åssen. Men noen som veit om no bok/ eller no som får hjulpet meg litt ekstra i gang med å .. Forstå meg på mottor/ bil .. Alt ? ( etc etc ) Anyone ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 For fremtidtiden, lag gjerne noe mer beskrivende trådtittel enn Har du peiling ? ;) Se om det er noe du kan bruke her --> Toyota Corolla Haynes Pdf - Download Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimvestby Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Den er god ! Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimvestby Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Klarte ikke få opp no av det på siden, no andre forslag ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 . . .Nå ryker sikkert snart reg.reima også Den bør du helst bytte før den ryker. Jeg tror motoren i den bilen kan få alvorlige indre skader om reima ryker. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Her da; http://www.student.tue.nl/H/r.t.h.leijenaar/CorollaE11/Toyota_Corolla_E11_manual.pdf Ellers så har du noe som heter Google ;) -----> Let me google that for you Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimvestby Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Quattro73 Jeg har prøvd å prøvd x) Hehe Men det der var til stor hjelp :D Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Ikke så mye manual men fine tegninger til hvordan alt hvirker http://www.toyodiy.com Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Januar 17, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2021 Her er noe: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg