Eikaas93 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Heisann, Fant en lignende post, men den svarte ikke alt jeg lurte på, så lager en ny - Feks hvis jeg girer på 3000 omin, så trykker jeg inn clutchen, så går den opp på 3200 o/min, så synker den sakte ned. Dette er sykt irriterende + at bilen går utrolig dårlig når dette problemer intreffer! Når jeg har i 2- giret, å gir bånn gass, så snegler den seg opp i fart!! Når jeg har problemet, så når jeg 60 km/t, når jeg normalt kunne ha hatt 110 km/t, når den funker...den går dårligere en en 1,6L..... Går normalt på tomgang...kansje litt opp og ned, men ikke mye. Er en 1,8T chipet til 185, så den går ganske bra! jKan det være clutchen? Den røk for en stund siden, så bytta den. Har kjørt rundt 10 000 på den nye (ikke forsterket clutch, men orginal! Ja har kjørt litt hardt, kan man si) Har tatt at LMM, men problemet vedvarer..kansje tomgangsregulatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Begynn emd diagnose :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikaas93 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Begynn emd diagnose :) Fant en del feil da :) - Må bytte map sensoren, den er gåen. - Temperatur måleren til skjølevesken er ødelagt, så den viser konstant 0 Grader, inne i dasjbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild23 Skrevet Juni 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2013 Trodde det var normalt at turtallet går litt opp akkurat når man girer? Hvertfall det jeg har lest tidligere i andre tråder. Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild23 Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Fant en del feil da :) - Må bytte map sensoren, den er gåen. - Temperatur måleren til skjølevesken er ødelagt, så den viser konstant 0 Grader, inne i dasjbordet. fikk du orden på bilen, hopper fortsatt turtallet når du girer? Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Mars 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2014 dæven døtte. enda en med samme problem som meg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg