Gå til innhold

Montering av Pioneer AVH-2400BT i '04 Golf

Ranger emnet


Marius Gundersen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i dag kjøpt meg en pioneer AVH-2400BT som skal monteres i min golf fra 2004 (MK5?)

 

Etter å ha søkt litt her inne fant jeg en guide på hvordan jeg demonterte den originale spilleren og klarte dette på 1 forsøk! (Tusen takk!)

Det som møtte meg var en HAU med ledninger. Hadde fått BEDSKJE at det skulle være plug&play men det var det vist ikkealacocaina

 

Derfor spørr jeg her i håp om at det finnes noen samaritaner som kan hjelpe meg, skrive en liten forklaring, eller sende meg noen linker jeg burde sjekke ut - and yes, jg har søkt i hytt og gevær!

 

Tusen takk til den av dere som tar dere tid til å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som ikke passer i din nye spiller da?? Du skal ha 2stk isokontakter i bilen din, en til høyttalere og en til strømdelen, og disse skal passe i kontaktene som følger med spilleren. Det er mulig du har en ekstra kontakt i bilen din, som er til orginalforsterker. Ta et bilde av kontaktene i bilen din du, så er det lettere å se for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig at det ikkje er ISO-kontakter i bilen din.

 

Tror VW var veldig tidlig ute med å binde seg til en utstyrsleverandør og at kablinga er tilpassa den spesifikke leverandøren.

Isåfall må du koble inn en ny ISO-kontakt eller kva nå det anlegget bruker.

 

Se også dette:

1975 GS Pallas 1.2L - Spiker etter at oljekjøler sprakk.

1984 CX 2.0L- Motorhavari.

1992 BX Estate - Rygget over av en 6WD Dumptruck...

1998 Berlingo 1.4L - Truffet av rullende SUV...

1999 Berlingo 1.4L - Krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår