Roxchan Anthony Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Hei! Har tenkt å ettermontere xenon på bilen min.. Det blir altså h4-bixenon(nær og fjernlys i samme pære). Noen som anbefaler best Kelvin farge og w?? har gjerne lyst på 55w.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Å nei - enda en tråd om ettermontering av Xenon-lys :( Vi som kommer i motsatt retning og møter deg på veien ser helst at du lar være! -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 4300k er det vanligste som biler blir levert med fra fabrikk :) men vil du ha noe mer blå/hvit ville jeg gått for 6 eller 8000 kelvin :) Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 (endret) Bwana: Trengte ikke syting.. Bare et svar ;) pitbullstance: ja veit.. Jeg vil ikke ha det blåååaste lzzm! 8000k gir jo mindre lys enn det andre har eg lest mangen plasser ! har man ettermontert så merker jo man det lett! men det spøst joo.... såå 4300k eller 6000k? hvilken gir bedre lys? Hvilen lyser og ser best ut? skal eg holde meg til 35 w eller 55w? Endret Desember 9, 2012 av Roxchan Anthony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 ville vel holdt meg til 55w :) og 6000k gir best lys :) så ville gått for det :) Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Takk for det! fant noe brukendes på ebay og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Hold deg til 55w halogen Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg