Gå til innhold

defekt veivhus ventilasjon

Ranger emnet


K R E

Anbefalte innlegg

heisann.

 

Jeg hadde bilen min på verkstedet i dag og fikk vite at det var defekt veivhus ventilasjon og rør å slanger som går til eller fra veivhuset.

 

Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg vor denne sitter legg gjerne inn bilder. =)

 

Dette er en audi a4 1.8tq 1999modell

 

Takker for all hjelp :)

Endret av K R E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,men vil dette ha noen betydning for hvordan bilen vil gå,,går den dårligere eller jukser den litt,gir det utslag på hvordan turbo spoler opp,det går vel trykk fra bunn og opp til innsugs slange??
Skal ikkje ha noe betydning for hverken turbo trykk eller juksing osv... vis slanger osv er tette til veivhusventilasjonen.Går utifra at du har en slange som går direkete til innsuget,og en som går til innsugsrøret til turboen.Vil anta at vis du har lekkasjer/sprekk i de, så kan du få problem med juksing og eventuelt sent turbotrykk.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,men vil dette ha noen betydning for hvordan bilen vil gå,,går den dårligere eller jukser den litt,gir det utslag på hvordan turbo spoler opp,det går vel trykk fra bunn og opp til innsugs slange??

 

Det har nokk en del å si med turbo trykket, jeg fikk rensa veivhus filteret og alle rør og bytta det som skulle byttes av slanger, og slettet feil koden en gang til og da ladet bilen min 1bar i stedet for 0.5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nokk en del å si med turbo trykket, jeg fikk rensa veivhus filteret og alle rør og bytta det som skulle byttes av slanger, og slettet feil koden en gang til og da ladet bilen min 1bar i stedet for 0.5.
ja vis du har deffekte enveis ventiler i veivhus systemet,men ellers ikkje:)

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår