JAJOTA2 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hei. Har 2 problemer med min mk3 mondeo. Lekker inn vann på begge sider, bilen er strøken under uten rust å ny tectylert. samme med kanaler, ingen antydning til rust hull eller lignende. har hørt det kan komme fra fronr vinduet, men sjekket om det var fukt fra torpedoveg på både påasasjer side å førerside bak pedalene og her var det tørt. også hørt det kan komme fra klima anlegget og legge seg vann inne i bilen. problem 2 er at bremsene er svake foran, kan d vær svak eller at bremsekraft forstekeren begynner å bli dårlig. Har nylig skiftet klosser og skiver foran, originale skiver ikke noe biltema skiver.. noen med erfaring eller råd svar jeg fikk av ford er: "Hei, disse bilen har lett for å lekke i dører, da ser du tydelig at det blir bløtt på terskel og så renner det over kanten og i gulv Men kan jo være så mangt, da må vi eventuelt se på bilen Hvis det er i dører så pleier vi å skiftet innertrekk(skumfolie) i dører og spyler godt på dører før monterer dørtrekk igjen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Var bremsene dårlig før du byttet de? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 usikker, pga kjøpte den med ødelagt clutch, skiftet clutch svinghjul slave og bremser før den ble testet av meg. viste seg girkassen også er ødelagt på 1 og 2 gir men det er en annen sak :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Husket å rense skivene før montering? Slå av motor, pump til bremsepedal blir hard, start motor. Nå skal pedal synke inn. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg