Gå til innhold

El.Vinduer sluttet å fungere 1998 A4 1,8Ts

Ranger emnet


w00pz

Anbefalte innlegg

Hei

 

Mine el vinduer fremme har sluttet og sammarbeide. Disse vil ikke opp eller ned nå.

Det begynte med at de gikk opp og ned litt som det passet når jeg trykket på knappen i døren.

Nå hører jeg kun et lite "klikk" som kommer fra innsiden av døren når jeg trykker på knappen.

Samme hører jeg på passasjer døren om jeg trykker på knappen der.

Har sjekket alle sikringere, men de er ok.

 

Noen som har tips hva som kan være galt?

 

Bilen er en 1998 Audi A4. 1,8Ts.

 

mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si ut fra det ut har forklart, men hører du bare ett klikk?? Du kan ikke høre at motoren går noe??

Vet bare at på vag sine biler har det blitt brukt plastikk fester på vinduene og disse har en tildens til å ryke. Koster bare noen kr vis man bestiller dem fra utlande..

Vis du tar av dørpanelet da vill du komme til motoren og kunne åpne noen lokk å kikke inn om du kan se noe mere som har skjedd.

 

vis vindu kiler seg vill jo overbalastnings systeme kobble ut motoren nok så raskt.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja jeg hører kun et klikk, som et relee som slår ut og inn igjen. Samme feil på begge dørene fremme. Hører ikke motoren går nei. Tviler sterkt på at motorene er røke. Jeg har hatt av dørpanelet og ser ingen deler som er defekte. Siden det er helt identisk problem på begge vinduene på begge dørene tipper jeg noe elektrisk. Har el.vinduene eget relee?

Fant disse tråden: Comfort Control Module Location? - AudiForums.com

Help Can't found Comfort control module Audi A4 b5 avant - Edition 38 Forums

 

Får ta en sjekk og se hva jeg finner ut, kommer tilbake med svar om jeg finner ut noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei folkens.

 

Enda ikke fått fikset vinduene mine fremme. El vinduer vil ikke reagere. Når du trykker vinduet ned, så hører du kun et klikk fra døra. Samme skjer på passasjer siden. Er det et reelee som styrer dette som feks kan være defekt? Trenger sårt tips hva jeg kan teste for å fikse problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår