Devvin Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 De sitter ihvertfall 20a sikring på no..men når jeg ser på tabellen som Quattro73 sendte så står de 30a ..:S Skal jeg prøve å bytte den til 30a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Altså røyk sikringen etter 1 sekund? Kople ifra det ene hornet og prøv igjen. Om det samme skjer så kople det til igjen og kople ifra det andre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Ok takk for tipset! Mørkt no så jeg prøve de til helgen! ;) Prøvde å demontere fløyta forege helg ved å åpne tåkelys grillen på begge sidene, men pågrunn av dårleg plass så fikk jeg ikke tatt av kontakten..Så trur jeg må til å ta av hele fangeren..jaja, prøver de til helga! ;) Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Tull. Skrur lett ut hornene etter du har fjerna tåkelysdekslene. Har bytta mange horn på Golf/Touran/Passat, så vær forbredt på at du også må det.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Kanskje de e lett for deg da! Men når man tar av dekselet så ligger selve tåkelys metallstykke i veien..Fikk til å skru mutteren av men de e vanskeleg å få av pluggen fra fløyta..sikkert fordi den er veldig gammal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Noen som vet hvilken type pære som grøftelysa på golf 5 bruker?? :naaaws:mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Da har jeg fått montert chromme dørhandtak og venter fortsatt på chrome speildeksla og øyelokkene! :D Kommer bilder snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Da e øyelokkene på plass! ble mye betre enn forventa!! Beklager for mobilkvalitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt86 Skrevet August 21, 2014 Rapporter Share Skrevet August 21, 2014 Fint med øyelokk! Ekstra hissig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 jepp synes d sjølv! :D Takk du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Da har eg endeleg fått gjort litt med bilen: - R32 nedre bakfanger og 114mm eksos - Panser BH - Justerbart senkesett (holder på å montere) - Sota 35% rundt - Android 2DIN med wifi of 3G - Lysbryter med auto funskjon og sensor - Nye Ocean timeless 19¨ (BBS LM KOPI) ET45 Bilder kommer så snart eg er ferdig med senkinga og har vaska bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg