petter1993 Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Her er problemet; Skulle på jobb i dag, men der var det ikke mye strøm gitt. Fikk høre fra nabo at radiatorvifta hadde stått og gått i hele natt. Noen som vet hva som gjør dette, og om hvor mye det koster å reparere? Er det noe jeg kan gjøre selv? Audi A4 B6, 2004mod, aut. 2.0. bænsert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Sitter en føler på radiatoren som styrer dette som sansynligvis er defekt. Har også vært borti at releet til viftene har vært fastbrent slik at det står på hele tiden. Må feilsøkes litt for å finne årsaken. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjamin336 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Jeg hadde samme problemet på Mercedesen min, husker desverre ikke hvordan jeg løste det men mener det var føleren som sitter på/før radiatoren. Siter It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what. (X)Audi A4 2.0 MLT 2005 Mod ( ) Mercedes C180 1998 Mod ( ) Audi 80 2.0E 1989Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg