Gå til innhold

petter1993

Bruker
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om petter1993

  • Bursdag 08/22/1993

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2004
  • Yrke eller sivil status
    Lystekniker
  • Motor (eks 1.6)
    2.0

Contact Methods

  • Bosted
    Stjørdal

petter1993's Achievements

  1. Heisann! Søkte litt, men fant ingen svar på spørsmålet mitt. Hvordan bytter man servo på bilen min? Er det enkelt og klarer det selv, eller bør den inn på verksted? Audi A4 2004 B6, stasjonsvogn, aut. 2.0 BP83129 [ATTACH]34893[/ATTACH]
  2. Ja, beklager: Audi A4 B6, 2004mod. 2.0 automat. bænsert.
  3. Hei. La inn et innlegg her i går om radiatorvifte som hadde stått og gått hele natta og ikke ville starte dagen etter. Etter å ha ladet opp batteri (som egentlig aldri var tomt) skulle jeg forsøke å starte bilen igjen, noe som ikke skjedde. Vrir om nøkkelen, alt av lys, instrumenter, cd-spiller osv fungerer, men når jeg vrir enda et hakk så skjer det ikke en pøkk. Ikke et klikk en gang. Har jeg et fenomen av startsperre e.l.? Feil med nøkkel (har prøvd reserve)? Feil med starter? Var ganske kaldt den natta, men 10 minusgrader skal da vel ikke ta knekken på en bil... damndamn
  4. Her er problemet; Skulle på jobb i dag, men der var det ikke mye strøm gitt. Fikk høre fra nabo at radiatorvifta hadde stått og gått i hele natt. Noen som vet hva som gjør dette, og om hvor mye det koster å reparere? Er det noe jeg kan gjøre selv? Audi A4 B6, 2004mod, aut. 2.0. bænsert.
  5. Ingen som vet hva det kan være? Hadde bilen på nullstilling hos Møller i dag, ingen forskjell. Fikk ny feildiagnose, der sto det at det ikke var noe signal til omdreiningsføleren og at det var dårlig kontakt med luftmengdemåler (nettopp byttet pga diagnosen).
  6. Ja, har kjørt diagnose hos Møller Bil på Stjørdal. De sa det var luftmengdemåleren. Derfor ble den byttet.
  7. Heisann! Har et problem med min VW Passat 1998 1.6. Hadde tidligere et problem med at den fusket, men det er ikke et problem lengre. Nå dør bilen når den blir varm, ca 70-90 grader. Når bilen har dødd så går det ikke an å starte den igjen. Bilen har gnist. Den har bensin. Den sender bensin i returslangen. Den har luft. :angry: Hva kan dette skyldes? Følgende er gjort: 1. Byttet plugger 2. Byttet pluggledninger 3. Byttet luftmengdemåler 4. Byttet luftfilter 5. Byttet bensinfilter 7. Byttet coil/fordelerlokk 8. Byttet reléer. Husker ikke om det er mer, vet bare at det har kosta FLESK.
  8. Hei! Kjører en Volkswagen Passat 3B, 1998mod, 1,6 bensin. Har hatt bilen min en god stund nå, men den har begynt å fuske i det siste. Første gang jeg la merke til dette var når den brukte veldig lang tid på å starte. Når den først startet så fusket og hikket den. Den klarte heller ikke å yte maks, den hadde VELDIG lav akselerasjon. Bilen har også noen ganger dødd når jeg har trykket inn clutchen ved stopp i rundkjøringer og kryss. Skummel situasjon :scared Noen som vet hva dette er? Tennplugger? Tennplugg-kabel? Vakum? Luft? Hjelp :(
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår