Gå til innhold

Golf 4 lykter på Golf III ?

Ranger emnet


g00k

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vr6R

Får å få på vanlige golf 4 lykter må du kjøpe fremskjermer panser grill og frontplate fra en golf 4 cab. denne bilen har bare en oppgradering i fronten så den ser ut som en golf 4 men under er det en golf 3.

 

Betyr det i praksis at man da kan få en Golf3 til å bli klin lik en golf4 i nesa? Betyr det at man da kan bruke vanlige frontfangere fra golf4 på golf3 hvis man bytter skjermernm panser, grill og frontplate? ;)

 

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

ja stemmer det at du kan få en golf 3 til å se ut som en golf 4 i fronten... golf 4 cab er bare golf 3 med modisert front og bakluke ellers så er bilen lik. innvendig bruker den golf 3 desj med de blåe å røde lysene som blir brukt på alle volkswagen biler fra 98.

 

Eyh! :idea: Da kan man jo ta xenonlys fra Golf IV TDI eller GTI, så er det bankers! :) Eller kan man installere xenonlys på de gode gamle Golf III lyktene orginalt? :rolleyes: Hmm...

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan montere xenon lys i dem orginale golf 3 lyserne. ar sett sett til salgs i norge for rundt 4 lapper.Skal vist være meget enkelt å montere også. men etter reglene må man ha lyktespylere montert får å få det godkjent. Kansje ikke så dumt å gjøre det. de orginale lysene på golf 3 er ikke al verden å skryte av heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

Nei

 

Hvilke frontfangere er det man skal gå ut ifra til den golf4 fronten som er på de cabene som er nevnt her da?

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaZoR

 

Hvilke frontfangere er det man skal gå ut ifra til den golf4 fronten som er på de cabene som er nevnt her da?

 

Skal du ha enn annen fanger enn den orginale Golf 3,5 Golf cabben har er jo hele ombyggingen ganske bortkastet spør du meg.

 

Da kan du like gjerne bruke Golf IV look lykter og en eller annen styling fanger. Mer å velge i til Golf III også.

 

Så forresten Nissan Micra med Golf IV fanger på fredag. Så helt for jævlig ut hele bilen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig lysten på å få en RS4 fanger, og få bort lista under lyktene som er på golf3. Synes det med at fangern er trukket helt opp til lykta er penere. Men vet ikke hvordan det er på den golf caben som er nevn. Siden det ble sagt golf4 cab, regnet jeg med at den var helt lik golf4 i nesa. Og da skjønner jeg ikke hvorfor ikke golf4 fangern passer, men hvis den er sær og ikke helt lik så er det jo greit.

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaZoR

Siden det ble sagt golf4 cab, regnet jeg med at den var helt lik golf4 i nesa. Og da skjønner jeg ikke hvorfor ikke golf4 fangern passer, men hvis den er sær og ikke helt lik så er det jo greit.

 

Det er ikke laget noe Golf IV cab, folk er bare unøyaktige. Det er en Golf III cab med front som ligner på Golf IV. Hva med Speed Tech eller Cult Society sine Golf IV/Clean look fangere? Mye mer tidløst og bilen din vil ikke se utdatert ut om 2-3 år?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. liker RS4 fanger jeg. Synes den er barsk, dessuten synes jeg det blir feil å style etter mote.. Man må style etter egen smak ;)

 

men det er min mening da.

 

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår