gunnarH Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 ClusterOne bare kappa hull i panserety med karosserisaga ikke noe vanskelig i det heile... men hvis du skal lage til bruk de orginale fra gsi de er veldig ekle å feste har sånne kanter du fester dem med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by vr6R bruk de orginale fra gsi de er veldig ekle å feste har sånne kanter du fester dem med.. Det er litt dobbel betydning her, er de enkle å bruke eller ekle å bruke? :) Har vurdert de originale til GSI ja, men nå som bilen er nylakkert vet jeg ikke om jeg er så keen på å ta luftsaga fatt.. lakken kan vel sprekke rundt åpningen eller berger jeg den om jeg legger maskeringstape eller noe lignende der jeg skjærer? Leste om prosjektet ditt forresten. Ser ut som du har lagt sjela di i den bilen din ;) Utrolig pent arbeid og gøy å lese om, håper du får lagt ut flere bilder. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 enkle å bruke skulle det være... flere bilder kommer etter hvert.. tror det går bra å kappe i panseret.. gjør ikke noe om det sprekker litt i kanten.. er ca 1.5 cm av kanten som dekker over der du har kappet.. no prob det.... bare husk å få på rust beskyttelse etter du har kappet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja, vet dette er en gammel tråd og alt det der, men er det noen som vet om den frontplata/støtfangerforsterkningen på bildet er skrudd eller sveiset til ramma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg