Gå til innhold

WARNING: Sjekk vingen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Fra hjemmesiden:

jeg venter med å se om jeg får lån, får svar om 14dager til ca. har søkt om lån på 379.000kr for å kjøpe en Audi A6, 2,5TDi, Avant, 210HK, STV,Kjøre Comp. 3Stk tve`er å driiiiit kul bil, med justerbar senkesett, å kan bare sitte inni bilen å senke den så mye jeg vil J hehe, med 18”vinter felger (OZ Racing) å 19” OZ R. sommer felger, kan jo ikke bli bedre J Styling på bilen til 70.000kr, 2003 mod J det er jo knall vis jeg får det lånet.

Tjener bra på Coop'en eller?

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det første bildet tenkte jeg, "haha, torshov vinge"

Så trykka jeg... og nei, det var ingen Torshov-vinge til 1500,-

Den var enda verre, og enda større....

Huff, er jo like stor som den på FnF supraen... bare at her så den skikkelig ille ut!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai...makan til fjortisside. 379 000 er jo et rimelig leit lån for å si det sånn.. Stakkars.. :(

08.Mai – 11. Mai. 2004

Da skal jeg på Britney Spears Konsert, i Oslo Spektrum J

Meg å Ronny T. Eidsaa reiser herfra kl. 0945 på lørdag,med tog, å vi er i Oslo i 15 tiden. Så tenkte vi at vi skulle ut på byen da J Blir koselig det J Vi skal ligge over på et hitell som heter Best Western Hotell, Bondeheimen, eller no sånt J

Så er konserten på mandag, 10.mai, så reiser vi hjem på tirsadgen da

12.Mars.2004

I dag, fredag 13 mars, fikk en av mine bestevenner, John Paulsen bank av en jævla pingle som heter Kjetil Tallaksen, eller no sånt dritt!!! I helvete å sur jeg ble når jeg fikk vite det, en ting skal du vite Kjetil, DU SKAL FAEN MED FÅ SKAMM BANK AV MEG, BARE VENT!!!

John var ikke redd, det var tvert imot han andre dritten som ble redd å gikk å satte seg i en bil å stakk av. Jævla pingle!!!

Faen blir bare så jævla forbanna når noen av mine kamerater blir skada eller banka, stiller opp for de uansett hva!!!

Er det noe du trenger,B, så er det bare te å si fra

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår