Gå til innhold

frakt av bil oslo - tromsø..

Ranger emnet


spidy

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å ta fly ned og kjøre opp. :)

 

Ellers kan du vel høre med Auto Trans (eller hva dem no heter), om dem har ledig plass. :)

Hurtigruta? Tog til Narvik, kjøre resten selv? :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. saken er den. jeg driver og leser til teori prøve klasse b. men har funnet en bil jeg liker. og hadde veldig lyst og hente den. også sier faren min " jeg sponser ikke bil før du har klart teori prøven " men nå har jeg funnet god bil i oslo. men trenger kun og få den hjem i garasjen.. :)))).. sjekket nettop ett transport firma. og de tar 7500 ca fra drammen/bodø.. men kan jo sjekke med de andre valgenen. visste ikke att hurtigruten går fra oslo og hit :))).. evnt tog!?.. lurer på om de tar mye. kan jo alltids ordne en kontakt person i oslo. ie: de bringer den videre der ifra.. og til evnt. transport middel!!! =)))..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan høre med autolink eller øivind johansen : ) de kjører biler på trailere ,autolink driver også med tog virksomhet , men veit ikke om det går tog opp dit. Moren min jobber i autolink så kan høre om det går tog opp dit , hvis det gjør det så jeg jeg få til en ganske bra pris : ) sender deg pm om mer info : )

Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (
Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005mod
Volkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987mod
Audi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod

Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I form av jobben har vi benyttet autolink, bilen ble hentet på startstedet om kvelden og sto hos oss på jobben før jeg begynte kl. 06.00

Dette var fra Trondheim til Rygge (Østfold), husker dessverre ikke prisen i farta, men kan på stående fot si at det var dyrt :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg PM om det er interessant tar på meg sånne jobber!

 

X 2. Tar også på meg slike jobber. ;)

 

BTW. Æ ska til Oslo i November... ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priskrig?:P

 

Hehe, game on! ;)

 

2008 Isuzu D-max 3,0 TDI 163 hk. Kjøpt i mars 2011 på 21 000 km, passert 89 500 km

Jeg har en 2011 VW Touran, kjøpt på 0km Mars-11. Nå passert 151.000km. :p

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tid for ny motor du da.... Lykke til! D-max'en min har gått 100 000 km nå, bytta en sensor på dieselpumpa, thats it! Kun vanlig service ellers... Hvordan går det med bærekuler, endeledd, styrestag?????

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår