Gå til innhold

Photoshop gutter, nye lykter på prosjektet mitt!

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

et lite forslag her. har bare fiksa skjermen på ene sida.. om dette er noe lignende det du har tenkt deg kan jeg jobbe litt mer med den .. fikse den andre siden også blant annet.

 

front1edit.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forlenge, pga glis mellom lykt/grill og Panser. Grillen er flytta 15mm ned.

 

Og forlenger jeg bare panseret ned til lyktene så dekker jeg kun halve rilla. Dekker vel ikke mer enn ca 1cm av lykta, det er ikke mye. angel eyes'ene er desutten ikke rundt hele så litt må jeg dekke til.

 

Har plate liggende i bilen nå, skal klippe til og valse i morra. Får vel jobbe meg fram til noe som ser bra ut.

 

Men en fancy gimmick hadde vært tøft (men dog cleant), så derfor ville jeg dere skulle komme med forslag, helst noe annet enn helt ordinær forlenging.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Eyh! Bare 71 dager til bilen skal være fiks ferdig. :)

 

Skal såfall valse og knekke så det står etter i morra, så har jeg å pusle med i påska.

 

Noen spesiell grunn til at du har satt deg 71 dager som mål?

__ ____

\\_/_|__\__

=|(o)_|_(o)_\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klipt, valset, knekt, slipt og sveist meg fram til en variant av panseret jeg vil mene funker. Det vanskligste er uansett skjermene, og der kan man finne på fancy ting.

 

Men dere er så lite fantasifulle ass! :)

 

 

front3.jpg

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår