Gå til innhold

Kjøpt meg ny D-max

Ranger emnet


Rofel

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil! Bra flere får opp øya for noe annet en Hilux og Amarok... D-max'en er en hard konkurent til begge.

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]33533[/ATTACH]

 

Mye jobb denne uka så tok litt tid før jeg fikk et bilde opp.

 

Har levd med bilen i ei uke no og er kjempefornøyd, har fått prøvd bilen på bratte traktorveier og våte gress bakker, måtte bruke 4 trekk på gresset men dro som faen bare med baktrekk på de traktorveiene.

 

økonomisk er den jo også, hvis jeg kan stole på average målinga på dashbordet, 0,67 ish på langkjøring.

post-47537-13804854484865_thumb.jpg

Sjå Torsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har BF Goodrich A/T på min. 265/75/16 (største man får på gamleutgaven uten å begynne å kappe i hjulbuene). Er nokså greie dem, kan bli litt risting på rattet i hastigheter over 100 km/t. En god ting kan være å avbalansere dekkene på nytt etter at de har sittet på en stund, gjorde det med mine og det hjalp mye.

 

Men om jeg var deg hadde jeg sett litt på andre dekk også. Blant annet Cooper Discovery STT og Procomp Xtreme AT har jeg hørt mye bra om. Selv om de nok ender opp dyrere en BFG AT. Jeg kommer til å Seipe og pigge BFG AT dekkene mine og fortsette å bruke disse som vinterdekk og kjøpe nye 265/75/16 Procomp Xtreme AT til sommeren.

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår