KåreKloak Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Går det ikke styrestrøm fra tenning til uttakene til cd-spiller i Omega A? - Alt er jo påkoblet konstant strøm orginalt, men hadde vært kjekt å fått strømuttaket til spilleren rett på tenningen. - Og memory på konstant strøm.. Finner ikke røket sikring.. Hvilken sikring går til spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Hei. Du har ikke standbystrøm i svitsen din, regner med det er dette du mener. Kan kun fungere når tenning er på. Men radio memory og den slags vil jo fungere likevel, er sånn på min vectra a 93 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KåreKloak Skrevet August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Jeg har ikke strøm som går via tenningen..!? Det er kun en ledning det er strøm i, og denne har strøm hele tiden. Derfor må jeg alltid slå av spilleren manuelt, i stedet for at denne kunne vært koblet via tenningslåset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Har du noen ledige relekontakter i sikringsboksen som får 12 volt når du skru på tenninga som du kan bruke da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KåreKloak Skrevet August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Det har jeg sikkert.. Men ligger det ikke opplagt ledning fra tenning på disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg