intense Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 hei no har eg speidet hele nettet for å finne ut hvordan jeg kobler om fra h4 til h7 og finner ingen ting. jeg har fått nye facelift lykter til bilen men om kobling av lednig aner jeg ikke hvordan jeg skal gå fram på . noen som har peilig eller har et skjema som de kan dele med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Mener du slik at du får nær og fjern til å lyse sammtidig? Da har du overhodet ikke lett... Se her! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 (endret) Standard H4-plugg sett fra kabelsiden! Slike går jeg ut ifra? Endret August 17, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intense Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 helt riktig q. satt lenge no å så på kablene måtte være noe sånt ja :) finner eg ut av de så finner eg nok ut av parklys pæren og ;) takker for hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg