Volvo95 Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 vet ikke helt hvor jeg skal poste dette men prøver her. kan jeg som er 16 år kjøpe og eie en bil? takker for respons :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Ja, det kan du :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Du kan kjøpe og eie en bil før du fyller 1 år gitt, hvordan du skal greie å skrive under på salgsmeldinga er en ting, men det må jo lovlig verge gjøre uansett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 ok,men hvordan blir forsikringa da? under 25=svindyrt under 18=enda verre? eller ser de på at når jeg kjører bilen er det med en ledsager som er over 25 osv og jeg kjører ansvarlig. blir det like billig som en som er over 25 og har forsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 er en volvo 760 btw vet ikke om den regnes med som en ''rånebil'' hos forsikringsselskapene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 ok,men hvordan blir forsikringa da? under 25=svindyrt under 18=enda verre? eller ser de på at når jeg kjører bilen er det med en ledsager som er over 25 osv og jeg kjører ansvarlig. blir det like billig som en som er over 25 og har forsikring? Forsikring=dyrt,men du må kontakte flere forsikringsselskaper for å få en pris. Kan være store forskjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 (endret) Blir kanskje billigere om dine foreldre kjøper/eier/forsikrer bilen og at du da låner den til øvelseskjøring. Senere når du er 18 "kjøper"/ eller får den i gave til "god" pris. Endret Juli 24, 2012 av EaglePilot Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Vent heller med skilta til du er 18. Har du skilt før du kan kjøre selv blir den garantert ødelagt av kompiser, og jeg snakker av erfaring. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 har vurdert det å, siden skal bytte ut PRV motoren uansett, så kan like gjerne levere de inn i 1 år, så har jeg penger til å betale alt det neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg