Gå til innhold

Audi Concert problem!

Ranger emnet


Espendn

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en Audi A4 2.0 Tdi 2009 modell Sedan. Her om dagen da jeg skulle ta ut selve spilleren og se om det var phono kabler til sub. Så funket den ikke etterpå. Monterte alt tilbake slik det var. Koblet ikke av noen ledninger eller noe. Skjermen funker i dash, men spilleren med knapper funker ikke! Radio osv. Er helt død :/ Har sjekket alt av sikringer og ledninger bak spiller. Multifunksjonene på rattet fungerer delvis. Minnekortet som står i spilleren (SD Kort) funker men kan ikke bytte sang. Så slår skjermen seg av og på 2-3 ganger når bilen er kald.

 

Håper noen kan hjelpe meg. Er den død eller er det noe Safe Mode på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har vært forsiktig og ikke knekt noen kabler eller koblet de av, er det nok bare tyverisikringen som har slått ut, du må nok til Møller å få låst den opp.

Nei, tok den bare ut fra dash´en og sjekka om det var phono inngang på den! Så funket den ikke mer. Hvorfor må jeg dit? Må jeg koble bilen til pc eller noe på verkstedet?

Forresten, noen som veit hvor man får kjøpt phono adapter til Audi Concert spiller? :) Som passer på 2009 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ahh :) Takker! Men er det noen som har koblet sub og forsterker i en sånn bil før? Finner ikke sånn kontakt til spillern sånn at jeg kan koble forsterker til. Line out/line in kontakt.

Passer denne på 09 mod conserten? http://www.ebay.de/itm/MINI-ISO-ADAPTER-Line-Out-4-Cinch-AUDI-CONCERT-CHORUS-SYMPHONY-NAVI-PLUS-/280772572069?pt=Kabel_Stecker&hash=item415f5973a5

Endret av Espendn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Det vet jeg ikke. Men ser sånn ut.

 

Det er en del som kobler på forsterkere, men som tar signal fra en høytaler. Det skal vist fungere bra. Da slipper en å trekke så mye kabler også. :)

 

Jeg har aldri bygd noe stereo før da, kjører med det orginale i min. Bang og Olufsen. Fungerer helt ok.

 

Har du orginal subwoofer i din? Sitter vel oppunder hattehylla på Sedan. I stasjonsvogn er den i reservehjulsbrønnen.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har drevet lite med slikt. Ligger antageligvis ikke noe klart til subwoofer om du ikke har den. :)

Okey. Jeg må no først på møller og få låst opp spilleren :) Så skal jeg se på det subwoofer opplegget. Men vil helst ikke koble gjennom høytalerne. Sia det er en kontakt i dørene på B8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår