Robin1994 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 da er lambda kjøpt inn og blir forhåpentligvis byttet i uka her. :) håper det reduserer drivstoff forbruket kraftig :S brukte over halv tank på ca 16mil :S og et annet "problem" dukket opp for noen dager siden...vindusheisen på fører døra har akket for seg :( så nå funker ikke vinduet og må vel på høggern å finne en brukt vindusheis. :S jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Det gir jo et snittforbruk opp mot 1,6-1,8L per mil... Mer enn VR6en på aggressiv kjøring.. :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 hohoho. glad ikke jeg betaler bensin. kompis som gjør det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2013 Skjer ikke mye om dagene. Men ar fått bestilt lambdasonde og adapter så får det på mandag. Så håper den slutter å fjuske og bruke så mye bensin :) Kjøpte vanlige parklyspærer ikveld og kasta led pærene som var i AE ringene. Ble myyye vedre nå synes jeg :) [ATTACH]38850[/ATTACH] [ATTACH]38851[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2013 [ATTACH]38852[/ATTACH] Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 [ATTACH]38852[/ATTACH] ?? hmm?? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 nå skriiiker jeg etter lmabda altså! den midlertidige lambda'n som var satt på til meg datt tydeligvis av idag :( bråker som inni et helvette! plagsomt! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 fant aldri ut hva som var feil med GTI'en, så orket rett og slett ikke mere og la den ut for salg/bytteforslag :) så idag ble den byttet mot en 97 mod golf GL 1.6l bensin, jeg er storfornøyd med byttet men blir ikke å beholde "ny" golfen så lenge, planen for neste bil er BMW :) wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JHanzenn Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Har lest gjennom hele tråden nå. Flott bil du hadde :). Hvordan går det med den nye golfen, eller har du byttet den ut i en Bimmer ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Takk forndet :) nye golfen synger på siste værs snart nå, skrangler i forstillinga, stort rusthull i kanal, mye rust på dører og fått litt fri eksos og en meeeget oppbrukt klutch... Så golfen jeg har nå blor enten solgt eller vrak :) men overraskende bra interiør i den da :) Har kjøpt meg en BMW 320i e36 97modell som er ganske strøken utvendig og innvendig, bare små detaljer som gjenstår :) Men er på jakt etter nye felger og dekk til den da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Har nå fått seg justerbart coilover sett så den er Lav :) Diverse som er kjøpt inn, camber tårnplate foran, camber stag bak, stag i motorrommet , så den er litt stiv hehe :) Dette er bilder før senk er montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JHanzenn Skrevet Juli 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 (endret) det var en fin BMW :) Endret Juli 22, 2014 av JHanzenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Ja, la til bilder i forrige post men :S Vises det ikke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JHanzenn Skrevet Juli 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Joda de vises :) Posta bare det akkurat når du la ut bildene x) Robin1994 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juli 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2014 Har den en skade på høyre framfanger? Må forresten skaffe noen fetere felger med litt innpress :D GS-bildeler har mange flotte! Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg